Luleč aneb třídění je IN!

15.03.2013 00:00

Luleč aneb třídění je IN!

Pro mne jako 4. jízda :)

15. - 17.3.2013

Pátek: Měli jsme sraz v 17:00. Pak jsme jeli autobusem a pak jsme šli ke klubovně. Když jsme dorazili tak jsme byli ještě chvilku venku. Pak jsme šli dovnitř.  Navečeřeli jsme se a pak jsme šli si sednout na matračky a dívali jsme se na Ondrův počítač na: RIO.

Sobota: Vzbudili jsme se hodně brzo a tak nám Ondra pustil pohádku. Když to skončilo, vzbudil se Kozel, který nachystal snídani. Po snídani jsme šli na výlet na hrad. Cestou jsme měli za úkol počítat kontejnery, které byly v Lulči. Měli jsme i přestávku v obchodě a každý si tam něco koupil. Eliška Králíková si koupila časopis a dostala jsem od ní nálepku, kterou jsem si nalepila do deníku. Pak jsme šli na ten hrad (Byl to ten hrad na kterým jsem už byla a psala jsem o něm ve třetí jízdě.) Když jsme došli na klubovnu byl oběd. K obědu jsme měly nudle s čím jsme chtěli (kakao, omáčka, kečup). V poledním klidu jsme byly já, Áďa Ž., Eliška K. a Ema venku a hrály jsme si na malou rodinku. Na kameni jsme udělaly malou kuchyňku (měly jsme tam větvičky).  Pak jsme si povídali o třídění odpadu, vybarvovali kontejnery a učili se co do kterého dávat. Už znám 10 kontejnerů na tříděný odpad :). Také jsme si udělaly nějaké body ve stezce. Večer, jsme dělali scénky. Třeba ta první jak Eliška brečela (jako), protože jsme jí pověsily králíka a Áďa Žemlová řekla: "Nebój, bude na smetaně!". Byla to fakt sranda. Večer jsme se koukali na Na vlásku.

Neděle: Zase jsme se vzbudili v 6:30 hodin. Dlouho jsme si povídaly. Když se nám podařilo všechny probudit tak jsme začaly balit. Když bylo sbaleno tak jsme měli polívku, ALE POZOR, to byly totiž nudle s polívkou!! :) A tak jsme se najedli dosyta, venku jsme si zahráli vybišu a pak jsme šli ty 2 kiláky na autobus a jeli jsme dom

Anička