Mikulášská besídka

08.12.2013 14:00

Mikulášská besídka

A je to zase tady. Mikulášská besídka. Každý rok nacvičujeme scénky a chystáme přestavení pro rodiče a ostatní oddíly. Takže celkem průda. Proto mě letos překvapilo, že nám Kozel rozdal pouze pozvánku s tím, že máme přijít, ale že nemusíme nic chystat. Prvním překvapením bylo že se besídka bude odehrávat na skautské klubovně. Proto jsem tedy přišla na klubovnu ve 14:00 ve smluvený den 8.2.2013.

Aháááá takže oni letos mají program hlavně vedoucí no príma. Jdeme se podívat k nám do místnosti,co má Kozel za program. Došla jsem do klubovny a tam čekalo vyrábění obrázků pomocí dřívek do krku a ubrouskové techniky. Dělali jsme super sněhuláky. No nic mám hotovo jdu dál. Jooooo u Týnky je herna dám s někým pinec :D. Pinec už mě nebaví jdu dál. Kráva si nachystal partičku, se kterou mě moc neoslovil, ale nevadí juknu co nachystal 6.oddíl. Nic??? škoda. A přichází na řadu Steve. Ooooh čajovna paráda, čaje mám ráda určo si něco dám. Moc se mi líbí, že sedíme jen na polštářích, takže je to jak ve skutečné čajce. No hodina utekla strašně rychle a tak Kozel s Týnou svolávají na překvapení. Proč jsou oblečení ve společenském nechápu. Usedám v sále na židičku a čekám co přijde.

A je to tu :D Lol! Miss skautka, ale skautky dělají kluci to bude švanda :D. První disciplína je představení modelek. Celkem mě baví že jako míru berou velikost svalu, hlavy a délku chlupu na noze :D. Je to vtipné. Ovšem promenáda v plavkách bleeeee. Volná disciplína je celkem komická, koho jiného než Mílu by napadlo dát plyšového hada na vodítko. Pak už přišlo na řadu hlasování a vyhlášení. A co by to bylo za besídku bez Mikuláše a čerta. Beru si balíček a odcházím spokojená domů

Celá Mikulášská byla letos fakt super a doufám že příští rok bude stejně vydařená.

XXX