Kdo přežije? Noční přechod

11.01.2014 19:30

Nastal den D, hodina H. Tedy vlastně Ne!. nacházíme se asi hodinu a půl před začátkem celé akce. Jako každý správný outdorový nadšenec  jsem se i já s přáteli (s týmem) hodlal pořádně připravit. Pizza a film se zdáli ideální volbou. Nepodařilo se nám však překonat spánek a proto jsem do závodu vstupovali malinko rozespalí. Autobusem jsme dojeli až k bílému vlku, kde už vše vřelo. Nutno podotknout, že kvůli jasnému a jednoznačnému podplacení korupce, spiknutí a mystifikaci startoval můj tým jako poslední. Vše mělo i dobrou stránku. Díky těmto proti nám směřovaným podvodům jsme se dostali až do vysílání jedné nejmenované rádiové stanice.. Jsem rád, že rozhovor vedl můj oblíbený hlasatel Milda Š. Po rozhovoru jsme vyrazili velmi pohodovým tempem do blátivé noci. Díky reflexním páskům na nápovědách, které jsme hledali, se vybavenost některých týmů ukázala jako zbytečná (HAHÁÁ KŘTINY). Naprosto suverénním způsobem jsme obešli všechny tři nejdůležitější nápovědy. Morálka v týmu o nějaký stupeň poklesla, když to vypadalo, že jsme se ztratili, Nejspíše to bylo i díky bohu, neboť nálada opět vzrostla, jakmile jsme se dostali na asfalt a našli první indícii. Tyto indície byli rozmístěny na různých přechodech ve Slavkově. Smskou jsme odeslali kódy. Jako odpověď nám přišlo označení místa závěrečního úkolu. Tak jsme si věřili, že jsme ještě před poslední fází hry dovolili upozornit na nedostatky organizátorů. Finální šachovnice byla už jen zábavnou třešničkou na dortu. Bez nápověd jak přes ní přejít jsme docela bloudili. Zdárně jsme se ale probloudili do cíle a to s uspokojujícím náskokem. Vyhlášení výsledků proběhlo za pozdních nočních, chcete-li brzkých ranních hodinách. Nejdůležitější je, že se nikdo nezranil a neztratil. Já osobně jsem se rozhodl, že se i sví přežití opravdu poperu. Proto jsem z mrazivé lednové noci a za krutých severních větrů přespal venku. NO! Zas tak nefoukalo a takové teplo nebylo v lednu za posledních 50 let. Chtěl bych poděkovat všem konkuretům, organizátorům a hlavně svému týmu (Kozlovi a Radkovi).

DÍK MOC byla to super akce

Ondra