Dino, Dino, Dinosauři!

18.10.2014 09:00

Po schůzce měla akce začít. Někteří odešli domů, ale my ostatní přespíme na klubovně do druhého dne a pojedeme do Dinoparku a do Zooparku ve Vyškově. Nanosily jsme do kluboven matrace a molitany aby jsme nespaly na tvrdém. Pak jsme (Sindy, Eliška a já) hrály Activity ale nedohrály, neboť pro mě přišel Kozlík že má pro mě večeři. Nejíst maso je většinou dosti výhodné protože vždycky dostanu nějakou dobrotu:-) Tentokrát jsem měla těstoviny a ty byly výborný! Po večeři jsme já s Eliškou převzaly od Šafrce, Emči a Mouchy zametání klubovny protože šly na večeři. A pak jsme dlouho hrály Městečko Palermo což byla velká prča. Pak jsme si si zalezly do spacáků a Ondra nám četl, jenže Moucha, Šafrc a Ema si povídaly a to docela nahlas a někteří (třeba já:-D) dokonce zdrhali na chodbu:-) Pak konečně utichly všechny kecací kroužky a Včeličky začaly upadat do hlubokého spánku. Druhý den jsme se probudily, a chvilku se ještě válely než nám bylo sděleno že už je snídaně. Toasty s meruňkovou marmeládou a čaj. Mňam! Pak jsme si sbalily a vyšlo se na autobus ve kterém jsme strávily nepříjemně dlouhý čas. Ve Vyškově jsme vyrazily k Zooparku kde jsme koupili lístky a někteří i suvenýry a nastoupili jsme do Dinovláčku který nás odvezl do Dinoparku. Tam jsme se rozdělili do skupinek. Naše čítala šest členů (Sindy, já, Eliška starší, Eliška mladší, Bětka a Julča) v těch skupinkách jsme se pak rozprchli většina samozřejmě do 4D kina které bylo super. A potom po dinoparku  ke všemožným dinosaurům. V poledne jsme se zase sešly a ještě jednou navštívily kino. A pak jsme Dinovláčkem dojely do Zooparku a tam jsme se ve stejných skupinkách roztrousily po Zooparku. Naše skupinečka složila poslední zbytky peněz na granulky pro kozy co tam měli. A u koz jsme strávily prakticky celou dobu a jakmile někoho nějaká koza zlobila, přišel k němu někdo od nás se slovy: zavolej si Lindu - ta to s kozama umí:-) Pak jsme si šly ještě zařádit na hřiště kde nás nadchl houpací koník na pružině se čtyřmi sedátky a ještě prostorem uprostřed. A potom kdo chtěl, si ještě koupil suvenýr a pak už se šlo na autobus. Dojely jsme na klubovnu, zabalily si a šly hrát všemožné hry. A pak - jako na konci všech schůzek a výprav - odchod domů.

Moc se mi tahle akce líbila a těším se na další:-)

Tlačenka (Linda)

p.s. a kukuřice v Dinoparku mi moc chutnala!